Löydä uusia asiakkaita sosiaalisen median etsivätyön avulla!

Jos käytät tällä hetkellä sosiaalista mediaa osana digitaalisen markkinointistrategiaasi, miten se on toiminut sinulle tähän mennessä? Huolimatta siitä, että nämä alustat tarjoavat uskomattoman paljon potentiaalia yleisön löytämiseen ja muuntamiseen asiakkaiksi, tuhannet pienyritykset kamppailevat edelleen saavuttaakseen minkäänlaisia tuloksia. On kuitenkin joitakin tapoja, jotka voivat varmasti auttaa sinua paikantamaan, missä potentiaaliset asiakkaat ovat olemassa, ja myös mahdollistaa sinun tavoittaa heidät markkinointistrategiallasi. Yksi Facebookin kaltaisten sivustojen suurimmista ongelmista on olemassa olevien käyttäjien pelkkä määrä. Yrittää löytää muutama tuhat yli miljardin käyttäjäkannasta on pahempaa kuin etsiä neulaa sananlaskun heinäsuovasta. Mutta olemme löytäneet 4 tapaa, jotka voivat auttaa sinua voittamaan nämä valtavat kertoimet ja jopa tarjoamaan joitain erittäin makeita mahdollisuuksia. Joten jos etsit tapoja virkistää sosiaalisen median markkinointikampanjaasi, käytä muutama minuutti tämän lyhyen artikkelin loppuun lukemiseen.
Hanki Sneaky
Eikö olisi hienoa selvittää tarkasti, mitä sosiaalisen median alustoja asiakkaasi ja postituslistasi käyttävät? Sen sijaan, että sinun pitäisi liittyä näihin alustoihin ja etsiä itseäsi, voit käyttää useita työkaluja tehdäksesi tämän puolestasi. Flowtown ja Rapleaf tekevät tempun melko hienosti ja valitset vain sähköpostiosoitteesi ja he näyttävät sinulle, missä näillä kavereilla on tapana viettää aikaa. Saat myös tietoa siitä, mistä he pitävät, ja voit pian alkaa rakentaa mukavaa omaa sosiaalista profiiliasi.
Yksinkertaisesti Kysy
Lähetä sähköposti, jonka liitteenä on pieni kysely, ja kysy heiltä, mitä mediaalustoja he pitävät ja miksi? Voit lisätä tiedonkeruukenttiä Twitterille, Facebookille, Pinterestille ja LinkedInille sekä monille muille. Tämä saattaa tuntua itsestään selvältä, mutta joskus suorimmat reitit ovat parhaita.
Sähköpostikäyttäytyminen
Kun lähetät seuraavan erän sähköpostiviestejä, muista lisätä muutama linkki sosiaalisen median sivustoihisi, koska tämä yleensä toimii. Voit myös lisätä joitain jakopainikkeita, jotka kannustavat lukijoitasi välittämään sisältöäsi muille sosiaalisen median ystäville. Näet, tämä kaikki lisää paljon uusia linkkejä, joita rakennetaan houkuttelevan sisältösi ansiosta, ja se varmasti miellyttää Googlen kaltaisia.
Gmail Stealth
Useimmissa suuremmissa sosiaalisen median sivustoissa on sisäänrakennettu toiminto, jonka avulla voit nähdä, ovatko nykyiset Gmail-yhteystietosi myös näillä alustoilla. Joten jos aiot laajentaa muuttoyritysten verkostoasi miami-pohjaisiin huolenaiheisiin, voit aloittaa Gmail-yhteystietoluettelostasi. Luo .csv-tiedosto ja lisää yhteystietoluettelosi asiakirjaan. Voit sitten luoda uuden Gmail-tilin ja suorittaa ne Etsi ystäväsi -ominaisuuden kautta. Pian näet, missä nämä kaverit ja tytöt viettävät aikaa, ja loput ovat sinun päätettävissäsi!
Sosiaalisesti tietoinen vielä?
Seuraa näitä helppoja ohjeita ja tiedät pian paljon enemmän sosiaalisen median asiakaskunnastasi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *